בדגמי ארונות הזזה מחירים חשובים – אבל לא רק

לארונות הזזה יתרונות רבים, מלבד הדלתות שבנויות בטכנולוגיה מתקדמת, יש גם את הקו העיצובי, מראה נקי ומוקפד שיכול לשדרג כל חלל מגורים. אילו עוד יתרונות קיימים? הנה לפניכם:

מראה חיצוני – חשוב לא פחות

ארונות הזזה מחירים נראים כפתרון האולטימטיבי למצוקת מקום בחללי מגורים. בזכות דלתות ההזזה ניתן להכניס אותם למקומות שארונות בסטנדרט הרגיל לא היו יכולים להיכנס. אז רגע לפני שניגשים לרכוש עוד ארון הזזה, מה חשוב לדעת לפני שקונים?

ארונות עם דלתות הזזה יכולים להגיע בכל צבע העולה על רוחכם, החל מצבעים בגוונים משתנים של עץ ועד צבעים רחוקים מאד מהגוון הטבעי כמו לבן, שחור, והאמת, שכל צבעי הקשת אפשריים. מה שעוד אפשרי הוא להצמיד לדלתות ההזזה ראי, שישרת את המתגוררים בחדר, ובכך יחסוך מקום על הקיר. את הראי ניתן להתקין על דלת אחת מתוך דלתות ההזזה או על כולן.

מראה פנימי – חלוקה מותאמת אישית

בדגמי ארונות הזזה מחירים עלולים להיות מושפעים גם מאיך שארון ההזזה נראה מפנים, אבל לא בהכרח. כל עוד מדובר בחלוקה סטנדרטית, הקיימת גם בארונות עם דלתות שגרתיות, גל חלוקה היא אפשרית. החל מהצבת מגירות בתוך ארונות ההזזה, הקצאת מקום לתליית בגדים על קולבים וחלוקה לתאים פנימיים מותאמת אישית. כמובן שאם רוצים לחרוג מהסטנדרט ולהשתמש במנגנונים משוכללים יותר כמו קולבי תליה נשלפים או פונקציות אחרות, כאן מחיר הארון כן יושפע.

ארונות הזזה מחירים משתלמים

בניגוד למחשבה כי ארונות הזזה הם יקרים למדי, תופתעו לגלות כי רכישת ארונות הזזה היא השקעה משתלמת וכי הרווח מההשקעה בארונות הזזה הוא גדול. החיסכון במקום, המראה הנקי והמעוצב, מגוון הצבעים, ועוד חופש בחירה רב המאפשר לקבל מוצר סופי המותאם אישית.