קורס מוזיקה אלקטרונית לכל הגילאים

שומעים את זה, רואים את זה ומרגישים את זה: המוזיקה האלקטרונית הופכת ונהיית המוזיקה הפופולארית בעולם. למזלנו, היום בארץ ישנם מגוון עצום של קורסים המלמדים כיצד ליצור מוזיקה אלקטרונית איכותית מטובי היוצרים בארץ.

מה בודקים לפני שנרשמים?

לקורס מוזיקה אלקטרונית מגיעים מגוון רחב של אנשים אשר המכנה מהשותף ביניהם הוא האהבה והרצון ליצור מוזיקה לאמנים גדולים ולתקלט במועדונים ובמסיבות גדולות בעולם. הקורס מכיל בתוכו את התיאוריה של המוזיקה האלקטרונית, טכניקות נגינה ומיקסים (כלומר, שילוב בין שירים), עריכה וההפקה עצמה.

לפני שנרשמים אל קורס מוזיקה אלקטרונית רצוי לברר מבעוד מועד על החומר הנלמד ולוודא שאתם אכן מעוניינים. עצם העיסוק במוזיקה וביצירה מרחיב את האופקים ומאפשר שיתופי פעולה מוזיקאליים עם תלמידים נוספים בקורס, מה שלא פעם, הביא שיתופי פעולה שהצליחו בכל העולם.

המוזיקה האלקטרונית בעולם

כמו בהרבה קורסים ומסגרות לימוד למיניהן, בקורס מוזיקה אלקטרונית נחשפים בפני מגוון רחב של אנשים המביא אתו טעמים מוזיקאליים שונים ומשונים. המוזיקה האלקטרונית כבר פורצת גבולות ורחבות בכל העולם. ההאוס והטכנו המוכרים היום, החלו בכלל ממוזיקה הג׳אז. המוזיקה החלה את דרכה בסוף שנות ה-70 באירופה ובארצות הברית, וכבר בשנות ה-80 הייתה לפופולארית מאוד.

באירופה התקיימה המוזיקה האלקטרונית בשוליים ולקראת שנות ה-90 היא החלה לחלחל לזרם המרכזי (המיינסטרים). לקראת סוף המילניום המוזיקה האלקטרונית, ובה בין היתר ז׳אנר הטראנס, הייתה לדבר של מה בכך ופסטיבלים שלמים בארץ ובעולם החלו להשמיע מוזיקה אלקטרונית בכל סוגיה, ולארח אמנים מכל העולם.

לכל קורס מוזיקה אלקטרונית יש את הדרישות שלו, אך אף קורס לא דורש להגיע עם ידע ספציפי אלא אם כן בעת הרשמתכם לקורס קיבלתם מידע כזה או אחר.