הכנות לקראת טיולים מאורגנים לפיליפינים

טיולים מאורגנים לפיליפינים מתאימים לקהל יעד מגוון אבל חשוב להיערך אליהם בצורה נכונה. היערכות לקראת הטיול כוללת הכנה מוקדמת והיא לעיתים גם מחייבת מעורבות של אנשי מקצוע. בעזרת מעורבות של אנשי מקצוע ניתן להבטיח טיול איכותי, זול ומשתלם וגם לשלב בתוכו אטרקציות ופעילויות. כמו כן, את ההכנות המקדימות מתחילים כמה חודשים לפני מועד הטיול ורצוי לערב בהן ביקור במרפאות החיסונים של משרד הבריאות.

אחד היתרונות של טיולים מאורגנים לפיליפינים הוא שישראלים לא צריכים ויזה כדי להיכנס למדינה. המשמעות היא שניתן לדאוג לתכנון של הטיול מול החברה המארגנת בלבד, ללא צורך בהתנהלות מול שגרירות הפיליפינים בישראל. כמו כן, את אשרת הכניסה מקבלים ישראלים לתקופה של 59 יום וניתן להאריך אותה במנילה.

איך הכי טוב להגיע לאיי הפיליפינים?

עוד יתרון של טיולים מאורגנים לפיליפינים הוא שישנם אנשי מקצוע שדואגים לכל עניין ההפקה. בין היתר, הם בוחרים את מסלול הטיסה הנוח והמשתלם ביותר עבור המטיילים ובעזרת הידע שלהם ניתן גם להשוות בין טיסות ישירות לבין טיסות עם עצירות ביעדי ביניים. טיסות ישירות כמובן מייקרות את העלות הכללית של טיולים מאורגנים לפיליפינים, אך הם משתלמים עבור מי שעומד לרשותם זמן קצר בלבד.

לבסוף, כדאי לנצל את הידע של אנשי מקצוע שמארגנים טיולים לפיליפינים גם בשביל לברר לגבי תקופות ועונות השנה. יש תקופות מסוימות שבהן רצוי למשל לבקר רק בחלק מהאיים, לעומת עונות שבהן כל איי הפיליפינים פתוחים לתיירים. באופן כללי, התקופה הכי טובה לטייל ברוב החלקים של איי פיליפינים באופן עצמאי או במסגרת מאורגנת מתחילה בחודש דצמבר וממשיכה עד מרץ. זו תקופה שבה אתרי התיירות מלאים ומזג האוויר הולם.