טיול לפיליפינים

רוצים לצאת לטיול לפיליפינים? אנו נעזור לכם לתכנן. הנה שלוש שלבים שאתם צריכים לעבור בדרך לטיול החלומי שלכם. תעברו את השלבים אחד אחרי השני במינימום עלויות ובמקסימום יעילות והטיול שלכם יתחיל ברגל ימין.

תסגרו את כרטיס הטיסה

השלב הראשון בתכנון טיול לפיליפינים הוא לסגור את כרטיס הטיסה. כמובן שיש שלב פנימי מקדים בוא תחליטו שאתם רוצים לטוס לטיסה ותתקבעו על היעד, ואז גם תצטרכו להיסגר עם עצמכם באיזה טווח תאריכים תוכלו לצאת אליה. אחרי השלבים האלו הגיע השלב המעשי הראשון והוא לחפש טיסה ורצוי שתהיה כמה שיותר זולה. טיסה זולה צריכה לעלות 650 דולרים בממוצע כי כיום התחרות בשוק הטיסות גדולה מתמיד. אל תשכחו שטיסה לפיליפינים ארוכה ורצוי שהיא תהיה בשעות נוחות.

לסגור טיסות פנים ומלונות

אחרי שסגרתם את הטיסה והיא אושרה, דבר שצריך לבדוק כדי שלא תופתעו לגלות שלפתע נשארתם ללא טיסה, הגיע הזמן לסגור את המסלול. שימו לב שהמסלול לא תמיד צריך להיקבע מראש וזה כבר תלוי באופי הטיול וכמובן במשך הטיול. אם אתם קונים כרטיס טיסה כיוון אחד אין סיבה שתקבעו את המסלול זמן רב מראש. בין אם אתם מטיילים בלי הגבלת זמן, לטווח ארוך או לכמה שבועות, תוכלו לקבוע את המסלול באופן כללי, ואז תוכל ולהזמין טיסות או לקבוע את המלונות לפחות לימים הראשונים.

ביטוח נסיעות ורשימת ציוד

אחרי שסגרתם את המלונות לימים הראשונים ואת טיסות הפנים, כדאי מאוד בכרטיס גמיש, אתם צריכים לעבור לשלב הבא והוא רשימה של מטלות. אתם צריכים לקבוע ביטוח נסיעות מיד עם סגירת כרטיס הטיסה, כי אם יקרה משהו ותצטרכו לבטל את הטיסה לפחות תקבלו החזר. יש להכין רשימת מטלות כמו וידוא מסמכים והכנת רשימת ציוד שתיקחו אתכם כמו למשל מצלמה, מטען נייד, כרטיס סים לחו"ל וכולי.